خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

مسئولان نسبت به زلزله تهران حساس باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۴۵

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: مسئولان نظام باید نسبت به زلزله تهران حساس باشند و همچنین دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به وظایف خود در هنگام حادثه آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران بیان داشت: از همه دست‌اندرکاران که در زلزله اخیر فعالیت کردند و آرامش مردم تهران را فراهم کردند،‌ تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ستاد مدیریت بحران تهران دقایقی پس از زلزله فعال شد گفت: مسئولان چهار‌گانه و کارگروه‌های هشتاد و شش گانه در خصوص مدیریت بحران فعالیت خود را آغاز کردند.

هاشمی با بیان اینکه در ستاد مدیریت بحران اقدامات لازم جهت پیشگیری و امداد و نجات صورت گرفت اظهار داشت: درخواست می‌کنم مسئولان نظام نسبت به زلزله تهران حساس باشند.

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش تاکید کرد: زلزله 5.2 ریشتری تهران نه آنقدر کوچک بود که جلب توجه نکند و آن آنقدر بزرگ بود که خسارتی وارد کند.

وی افزود: موضوع زلزله در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است، شهرداری، هلال احمر، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، سپاه، بسیج و ارتش می‌توانند در هنگام بروز حوادث طبیعی جهت حل مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود:این دستگاه‌ها می‌توانند نیازهای خود را مطرح کنند که به زودی اقدامات لازم و اعتبارات دراختیار قرار بگیرد تا در امداد و نجات در شرایط مثبت قرار بگیریم.

هاشمی با اشاره به مصوبه‌ای که در سال 89 در خصوص مدیریت بحران تصویب شد بیان داشت:باید دستگاه‌ها براساس آن اقدامات لازم را انجام دهند. مسئولان نظام باید نسبت به زلزله تهران حساس باشند و همچنین دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به وظایف خود در هنگام حادثه آگاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز