خبرگزاری کار ایران

سرهنگ محمد بخشنده خبر داد:

جمع‌آوری ۵۰۰ معتاد متجاهر و ۱۰۰ خرده فروش موادمخدر

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۴۴۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از اجرای مرحله اول طرح ضربتی جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و روان گردان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده گفت: برابر تدبیر سردار فرمانده انتظامی تهران بزرگ و در راستای ارتقای امنیت محلات و پاسخ به مطالبات شهروندان مرحله اول طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و روانگردان صبح امروز با حضور یگان‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد تهران بزرگ در محلات مولوی، شوش و هرندی اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضمن جمع آوری معتادان متجاهر نسبت به انتقال آنان به مراکز بازپروری اقدام شد.در طرح امروز بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری و حدود ۱۰۰ نفر از خرده فروشان مواد دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت بیان داشت: برابر تدابیر اتخاذ شده ماموران پلیس در محلات پاک سازی شده مستقر می شوند تا دیگر شاهد حضور مجدد معتادان متجاهر نباشیم.

سرهنگ بخشنده خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در سایر محلات تهران نیز بزودی آغاز می شود و شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ نسبت به اعلام حضور و تجمع معتادان و فروشندگان مواد اطلاع رسانی کنند تا پلیس اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز