خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به ایلنا خبر داد:

۳ کشته در حادثه تصادف پراید و سمند

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۷۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت 3 نفر در یک تصادف شدید در جاده سیمان حوالی پل فیروزآباد خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت 8:29 دقیقه صبح امروز برخورد شدید دو دستگاه خودرو در جاده سیمان حوالی پل فیروز آباد به سامانه 125 اعلام می شود.

او با بیان اینکه 3 ایستگاه از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام می شوند، اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه سمند با یک دستگاه خودروی پراید از مقابل با هم برخورد می‌کنند. یک نفر از سرنشینان که مرد جوانی بود از یکی از خودروها به بیرون پرتاب شده و در سطح جاده قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه هر دو خودرو تقریبا متلاشی شده بودند ادامه داد: دو نفر دیگر در داخل خودروی سمند و یک نفر هم در داخل خودروی پراید محبوس شده بودند. آتش نشانان مردی را که به سطح خیابان پرتاب شده بود تحویل عوامل اورژانس داده و به سرعت عملیات را آغاز کردند.

ملکی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با برش قطعات خودرو هر سه سرنشین را که در داخل خودروها محبوس شده بودند را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس داده، اما متاسفانه هر سه نفر در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بودند.  

او ادامه داد: هر 4 سرنشین این دو خودرو مرد بودند و بین 30 تا 40 سال هم سن داشتند. خودروها به حاشیه جاده منتقل و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز