خبرگزاری کار ایران

در راستای ارتقاء سطح دانش کارشناسان مراکز مشاوره ناجا؛

کارگاه آموزشی "مشاوره پیش از ازدواج" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۲۵

مدیر کل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا از برگزاری کارگاه آموزشی "پیش از ازدواج" خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه سه روزه ارتقاء دانش کارشناسان مراکز مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حمیدی فر"، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تاکید شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ترویج و تشویق جوانان به ازدواج، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی؛ تقویت بنیه علمی کارشناسان مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی در زمینه "مشاوره پیش از ازدواج "است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط برای حضور کارشناسان استان ها در این کارگاه آموزشی وجود ندارد، افزود: تصمیم بر این است که افرادی که در این دوره شرکت می کنند، بتوانند همین کارگاه آموزشی را در مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی سطح استان ها برگزار کنند تا همه کارشناسان از محتوای این برنامه آموزشی بهره مند شوند.

مدیرکل مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا با بیان اینکه در این کارگاه از دانش و تجربه اساتید مجرب و متخصص بهره مند خواهیم شد، ادامه داد: نظریه های مهم در مشاوره پیش از ازدواج ، معرفی رویکرد ریسک فاکتورها ، فرایند مشاوره پیش از ازدواج همراه با مثال موردی و کار عملی ، معرفی انواع ازدواج،معرفی انواع تست های کاربردی در مشاوره پیش از ازدواج و معرفی کتاب های کاربردی برخی از محورهای این کارگاه خواهد بود.

دکترحمیدی فر بیان کرد: مقدمات این کارگاه از قبیل؛ هماهنگی با هیئت رئیسه معاونت اجتماعی، شناسایی اساتید مجرب و متخصص دعوت از کارشناسان مجرب استانی، هماهنگی با سایر ادارات کل و مراکز همکار درمعاونت اجتماعی ناجا برای اسکان، ترابری، اطلاع رسانی، مستند سازی و ... انجام شده و امیدواریم که با تلاش و همکاری جمعی، میزبان خوبی برای مهمانان و کارشناسان عزیز باشیم.

مدیرکل مشاوره ومددکاری اجتماعی ناجا گفت: در پایان این کارگاه سه روزه، گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطاء می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز