خبرگزاری کار ایران

سازگارنژاد خبر داد:

ایجاد ۱۱۲ مرکز شبانه‌روزی مهارت‌آموزی به مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۶۹۹

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: بنا بر تفاهم‌نامه این سازمان و کمیته‌امداد(ره)، امسال ۱۱۲ مرکز شبانه‌روزی با هدف ارائه آموزش‌های مهارتی به مددجویان این نهاد حمایتی در مناطق محروم کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمد امین سازگارنژاد امروز در گردهمایی معاونین اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در شیراز افزود: آموزش یک رکن اساسی در تکمیل خدمات کمیته امداد است و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آماده است تا هر گونه خدمات آموزشی اعلامی از سوی این نهاد حمایتی را ارائه کند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: این سازمان آمادگی دارد تا در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرایط ساختن یک زندگی کریمانه برای مددجویان تحت پوشش را فراهم کند.

سازگارنژاد یادآور شد: هیچ عنصری به اندازه آموزش در سرنوشت مددجویان کمیته امداد موثر نیست و با انتقال یک مهارت به یک مدد جو در حقیقت یک ارزش افزوده دائمی در زندگی وی شکل می گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این آیین گفت: پارسال افزون بر ۳۰۰ هزار فقره آموزش فنی و حرفه ای به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی ارائه شده است که بخش عمده ای از این آموزش ها با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای صورت گرفته است.

پرویز فتاح افزود: در نظر داریم امسال با تداوم آموزش های مهارتی به مددجویان سهم این آموزش ها را در جهت ایجاد اشتغال پایدار در بین جامعه هدف کمیته امداد افزایش دهیم.

وی ادامه داد: امسال با حمایت های دولت و مجلس میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان برای اشتغالزایی تقریبا ۲ برابر شده و پرداخت ۱۷۰هزار فقره تسهیلات اشتغال و مهارت آموزی در سال جاری هدف گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز