خبرگزاری کار ایران

منتخب شورای شهر در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ فراکسیونی تشکیل نشده/تشکیل جلسات منظم در دفتر مسجدجامعی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۵۹

عضو شورای پنجم با تاکید بر اینکه در شورای پنجم اکثریت با حفظ کل واحد موافقند،گفت: این احتمال وجود دارد که در آینده فراکسیون‌هایی تشکیل شود، اما در حال حاضر قرار بر این است که فراکسیونی شکل نگیرد.

جلسه امروز منتخبین شورای پنجم در دفتر احمد مسجدجامعی و با حضور شجاع پوریان عضو شورای چهارم برگزار شد. حجت نظری، منتخب شورای پنجم درباره جزئیات جلسه امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: این جلسه با حضور ولی‌الله شجاع‌پوریان و دبیران ستاد شورایاری‌ و سمن‌های شورای شهر برگزار شد.

منتخب مردم در شورای شهر پنجم با بیان اینکه جلسات شورای شهر به صورت روتین، هفته‌ای یکبار در دفتر مسجدجامعی برگزار می‌شود، ادامه داد: دبیران این دو بخش اطلاعاتی در مورد نحوه کار ستاد شورایاری و سمن‌ها در اختیار اعضای منتخبین شورای پنجم قرار دادند تا با کارایی این بخش‌ها بیشتر آشنا شویم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون اعضای شورای پنجم فراکسیونی تشکیل دادند، یا نه خاطرنشان کرد: هنوز هیچ‌گونه فراکسیون‌بندی به صورت رسمی در شورای پنجم صورت نگرفته‌ است. حتی نشست‌هایی که زنان شورا به صورت جدا با یکدیگر برگزار می‌کنند در قالب فراکسیون نیست و گفته می‌شود که آنها  هم به دنبال تشکیل فراکسیون نیستند.

نظری با تاکید بر اینکه در شورای پنجم اکثریت با حفظ کل واحد موافقند، ادامه داد: این احتمال وجود دارد که در آینده فراکسیون‌هایی تشکیل شود، اما در حال حاضر قرار بر این است که فراکسیونی شکل نگیرد. تاکنون در این باب، هیچ رای‌گیری و مصوبه‌ای صورت نگرفته است و براساس صحبت‌های انجام شده، قرار است مجموعه را به صورت یک کل واحد درنظر بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز