خبرگزاری کار ایران

رتبه برتر وزارت ورزش و جوانان در بخش «کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی»

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۰۵۴

وزارت ورزش و جوانان در بخش عملکرد بودجه‌ای و برنامه‌ای «کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی» از سوی شورای اجتماعی کشور در بین دستگاه‌های برتر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به گفته محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان، با توجه به گزارش عملکرد 1395 شورای اجتماعی کشور از عملکرد دستگاه های عضو شورا ؛عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بالاترین سطح 3 دستگاه برتر قرار گرفته است.

مرکز امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور ،گزارش عملکرد بودجه‌ای و برنامه‌ای دستگاه‌ها و استان‌ها در جهت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جداول مختلف بر اساس شاخص‌های گوناگون منتشر کرده است که بنا براین گزارش‌ها، عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بالاترین سطح ۳ دستگاه برتر قرار دارد.

در این گزارش جداولی حاوی گزارش میزان هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده در استان‌های سراسر کشور در جهت اجرای تفاهم نامه‌های منعقد شده با دستگاه‌ها پس از تخصیص ۲۵ درصد و ۷۵ درصد از اعتبارات مصوب و خلاصه عملکرد ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی منتشر شده است. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بنا بر اعلام محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان، با توجه به گزارش عملکرد ۱۳۹۵،شورای اجتماعی کشور از عملکرد دستگاه های عضو شورا ؛عملکرد وزارت ورزش و جوانان در بالاترین سطح ۳ دستگاه برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز