خبرگزاری کار ایران

تایید کشته‌شدن یک گردشگر؛

آخرین جزئیات از ریزش تونل برفی شهرستان ازنا

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۷۰۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تونل برفی شهرستان ازنا عصر امروز ریزش کرد.

به گزارش ایلنا، صارم رضایی در توضیحاتی اعلام کرد: تونل برفی شهرستان ازنا عصر امروز ریزش کرد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند. دو تیم واکنش سریع هم در محل عملیات امداد در حال انجام وظیه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان متذکر شد: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که حال آنان وخیم گزارش شده است. عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

همچنین سرپرست اورژانس کشور از کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد. این فرد 27 ساله به وسیله بالگرد اورژانس الیگودرز از محل حادثه انتقال داده شد.

همچنین محسن محمدی معاون فنی فوریت های پزشکی لرستان از احتمال حبس افراد بیشتری در تونل خبر داد و گفت: نیروهای امداد مشغول تفحص برای یافتن مصدومان احتمالی حادثه هستند.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان نیز گفت: طبق گفته اهالی محل فرد دیگری در تونل برفی شهرستان ازنا محبوس نیست.

رضا آریایی گفت: دهانه ورودی تونل برفی ازنا حدود ۵۰ متر است که ریزش کرد و یک گروه چهار نفره از اهالی روستای «سیوله» ازنا که در محل حضور داشتند با مشکل مواجه شدند.یک نفر از این افراد حادثه دیده، سرباز ۲۰ ساله از اهالی روستا به نام «آرمان لک» است که زیر برف تونل فوت کرد و برای بقیه افراد مشکل خاصی ایجاد نشده است. نیروهای امدادی هلال‌احمر با بالگرد به محل اعزام و کار امداد و نجات را شروع کردند.

وی با تاکید بر اینکه اوضاع در محل حادثه کاملا تحت کنترل بوده و همه نیروها در محل مستقر و مشغول جستجوی افراد احتمالی هستند، افزود: طبق گفته اهالی محل فرد دیگری در تونل محبوس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز