خبرگزاری کار ایران

در ایام نوروز انجام شد؛

معرفی 458 رستوران بین راهی و مکان عمومی متخلف به مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۶۷

یک میلیون و 32 هزار و 867 مورد بازرسی بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی تاکنون انجام شده است.

به گزارش ایلنا؛ غلامی مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از انجام یک میلیون و 32 هزار و 867 مورد بازرسی بهداشتی از آغاز برنامه سلامت نوروزی تاکنون خبر داد و گفت: نظارت‌های بهداشتی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

سیدرضا غلامی (مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت) ضمن اعلام این خبر گفت: بیش از 760 مورد بازرسی بهداشت محیطی از مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی حساس با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی و 191 هزار مورد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن عمومی حساس با اولویت بهداشت فردی و تجهیزات از جمله آرایشگاه ها ، هتل ها و مراکز اقامتی انجام شده است.

غلامی؛ تعداد بازرسی بهداشت محیطی از اماکن بین راهی با اولویت کنترل بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی را 26 هزار و 517 مورد عنوان کرد و گفت: بازسان بهداشت محیط تعداد 41 هزار و 726 مورد نیز بازرسی بهداشت محیطی از سامانه‌های آبرسانی داشته‌اند.

وی بازرسی بهداشت محیطی با اولویت کنترل دخانیات از مراکز عرضه قلیان را نیز بیش از 13 هزار مورد عنوان کرد.

غلامی؛ کل بازرسی‌های بهداشتی انجام شده را یک میلیون و 32 هزار و 867 مورد عنوان کرد و گفت: در طول این برنامه یک میلیون و 436 هزار و 267 کیلو گرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی کشف و معدوم شده است و 3هزار و 774 مورد مرکز و مکان متخلف تعطیل شده و 458 رستوران بین راهی یا اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز