خبرگزاری کار ایران

تقدیر از برگزیدگان نهایی جشنواره بین‌المللی فارابی+اسامی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۷۴۵

در اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی از تعدادی از پیشکسوتان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره و ایران‌شناسان خارجی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از سید مصطفی محقق‌داماد و محمد اسلامی ندوشن به عنوان پیشکسوتان علوم انسانی ایران و از غلامحسین شکوهی و غلامحسین مصاحب، به عنوان شخصیت‌های فقید پیشرو در علوم انسانی تقدیر شد.

میرشمس‌الدین ادیب‌سلطانی و محمود مهدوی‌ دامغانی در بخش ترجمه و سیدجلال دهقانی‌فیروزآبادی به عنوان نظریه‌پرداز برگزیده علوم انسانی، مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در بخش ایران‌شناسی از اولریش مارزوف از کشور آلمان، ولادیمیر ایوانف از روسیه، ویکتور الکک از لبنان، برونو اورلت از کشور بلژیک، ویلم فلور از کشور هلند، فرانسیس ریچارد از فرانسه، پیر فرانچسکو کالیری از کشور ایتالیا برگزیدگان بخش خارجی این جشنواره بودند.

در بخش شرکت‌کنندگان در جشنواره نیز از نسیرین طباطبایی‌حصاری، محمدمهدی الشریف، حمیدرضا خدمتگزار، علی رواقی، زهره هاشمی، علیرضا شجاعی‌زند، رسول عباسی، ابوذر فتاحی‌زاده، محمدعلی همتی، سیدمرتضی مبلغ، معصومه مصلح‌امیردهی، زهرا خشکجان، آرمین امیر، سیدمحمد منافیان قه‌فرخی، فاطمه شهیدی مارنانی، تقدیر شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز