خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت برف و کولاک در شرق استان تهران؛

بازگشایی محور دماوند- تهران تا ساعتی دیگر/اسکان اضطراری افراد گرفتار در برف

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۳۳۲

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه امدادگران این جمعیت بی‌وقفه در حال امدادرسانی و اسکان اضطراری هموطنان گرفتار در محور دماوند- تهران هستند که به دلیل بارش برف و کولاک و برخورد دو دستگاه خودروی سنگین بسته شده است، گفت: این محور تا ساعتی دیگر باز می‌شود.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، افزود: محور دماوند-تهران و تهران-دماوند که به دلیل شرایط جوی برف و کولاک و برخورد دو دستگاه خودروی سنگین تریلی، بسته شده، تا ساعتی دیگر با کمک عوامل راهداری باز می شود.

سلیمی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در حال امدادرسانی و اسکان اضطراری به هموطنانی هستند که در این محور گرفتار شده اند، تاکید کرد: تمام تلاش امدادگران این است که در اسرع وقت مسافران این محور را در مدارس و مساجد اسکان دهند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به توزیع پتو، کنسروجات و دیگر بسته های غذایی میان در راه ماندگان، افزود: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، معاون امداد و نجات استان و معاون عملیات سازمان امداد و نجات برای نظارت بر روند امدادرسانی به در راه ماندگان در این منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز