خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت و آموزش ناجا خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزش پارکور در نیروی انتظامی

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۰۵۶

معاون تربیت و آموزش ناجا از برگزاری دوره‌های پارکور در نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این دوره‌ها از یک ماه و نیم پیش در سطح درجه‌داران در حال برگزاری است و نیروهای ناجا می‌توانند برای عبور از موانع در سطح شهری از این دوره‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار امیرحسین یاوری؛ معاون تربیت و آموزش ناجا امروز در حاشیه اولین همایش مجازی و دهمین همایش سراسری تربیت و آموزش معاونان ناجا گفت: با وجود اتفاقات جدید در حوزه فناوری پلیس همواره باید خود را با توجه به این تغییرات به روز کند و در حال حاضر نیز اتصال سیستم‌های اطلاعات به یکدیگر یکی از مسائلی است که در پلیس سایبری نیز دنبال می‌شود و نیاز به آموزش‌های ماموران در این زمینه وجود دارد.

وی افزود: معاونت آموزش نیز مجموعه‌ای است که در همه حوزه‌ها فعال است و باید آموزش‌های لازم را به زیرمجموعه خود انتقال دهد.

وی با اشاره به تغییرات تکنولوژی اظهار کرد: ما نیز این تغییرات را در حوزه آموزش آغاز کرده‌ایم و در سطح درجه‌داران و افسران بازنگری‌هایی را انجام داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم تغییراتی را در این زمینه انجام دهیم.

سردار یاوری از آغاز آموزش پارکور و فنون عبور از موانع در سطح درجه‌داران نیروی انتظامی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها از یک ماه و نیم پیش آغاز شده و در راستای این آموزش‌ها درجه‌داران دوره‌هایی را می‌بینند که از موانع شهری عبور کنند و آسیب‌های آنان به حداقل برسد.

وی از ارتباط موثر دانشگاه علوم انتظامی با سایر دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: بازدیدهای متقابلی با دیگر دانشگاه‌ها انجام می‌شود و به دلیل وابسته بودن دانشگاه علوم انتظامی به وزارت علوم ما نیز از استاندارد‌ها و سرفصل‌های این وزارتخانه پیروی می‌کنیم.

وی همچنین از وجود اختراعات در حوزه پهباد‌ها و شبیه‌ساز‌ها در حوزه نیروی انتظامی خبر داد و گفت: اختراعات خوبی را در این زمینه‌ها داشته‌ایم که برخی در گذشته رونمایی شده و در آینده نیز رونمایی از برخی دیگر از این اختراعات انجام می‌شود.

معاون تربیت و آموزش ناجا از رونمایی لوگوی آموزشی ناجا با همکاری شرکت پست و همچنین رونمایی تمبر اختصاصی حوزه آموزش با حضور فرمانده نیروی انتظامی خبر داد و گفت: از این پس می‌توانیم به عنوان نماد از این لوگو و تمبر استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز