خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

کسی جرأت ندارد که مخل نظم و امنیت اجتماعی شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۴۸۵

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: حضور و آمادگی یگان ویژه، بسیاری از ناهنجاری‌ها و قانون شکنی‌ها را در سطح کشور خنثی کرده است و حتی کسی جرأت ندارد که مخل نظم و امنیت اجتماعی شود که این ناشی از سرعت عمل خوب کارکنان است.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان های ویژه ناجا اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار استثنایی و مغتنم است تا انسانها خود را مورد ارزیابی معنوی قرار دهند و اگر این نگاه را نسبت به خود داشته باشند قطعاً جایگاه خود را ارتقاء داده و کاستی ها را جبران خواهند کرد.

وی افزود: انجام تکالیف معنوی مختص به ماه مبارک رمضان نیست بلکه می بایست در تمام سال و در مناسبتهای مختلف به عنوان یک الگو از آنها بهره برداری کرد و نسبت به جبران کاستی ها اقدام نمود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا بیان کرد: نکته ای که امروز در جامعه حائز اهمیت بوده و همچون نماز به عنوان یک فریضه برای همگان واجب است، امر به معروف و نهی از منکر است؛ یک جامعه اگر بخواهد خود را زنده نشان دهد باید این فریضه را بین آحاد مردم احیا کند.

وی تأکید کرد: برای مقابله با بدی ها و زشتی های جامعه ، نیاز است به نکاتی همچون؛ پویا بودن ، در صحنه بودن ، احساس مسئولیت کردن و علاقه به سرنوشت کشور داشتن ، توجه ویژه ای شود.

سردار کرمی عنوان کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای به فراموشی سپرده شود ، سرنوشت آن جامعه به دست انسانهای نالایق افتاده و بدی در آن جامعه حاکم خواهد شد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر برطرف کننده بسیاری از نگرانی هاست و می تواند با کمترین هزینه ، نظم و امنیت را در جامعه توسعه دهد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر تذکر لسانی ، وظیفه ای همگانی است ، خاطرنشان کرد: این موضوع در واقع اولین بخش از امر به معروف و نهی از منکر است، که همه باید به آن عمل کنیم.

سردار کرمی در بخش دیگر سخنان خود به چگونگی اجرای دستورالعمل ها و آیین نامه های پادگانی پرداخت و افزود: نیاز است با بهره گیری از شرح وظایف مطرح شده در دستورالعمل ها و آیین نامه ها ، وظایف خود را بشناسیم و زندگی پادگانی را برابر با آنها مدیریت کنیم.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: اگر همه ما بدانیم که سازمان چه مطالباتی را از ما و در مقابل آن ما نیز چه مطالباتی را از سازمان می خواهیم بدون تردید میزان توقعات کاسته شده و هرکس انتظارات خود را برابر با آیین نامه و مقررات تنظیم می کند.

فرمانده یگان های ویژه بیان کرد: یگان ویژه باید مدافع افتخارات کسب شده در صحنه ها و عرصه های مختلف باشد و جایگاه و موقعیت یگانی خود را به خوبی شناخته و از آن دفاع کند چرا که امروز در دیگر کشورهای منطقه از یگان ویژه به نیکی یاد می شود.

وی یادآور شد: حضور و آمادگی یگان ویژه ، بسیاری از ناهنجاریها و قانون شکنی ها را در سطح کشور خنثی کرده است و حتی کسی جرأت ندارد که مخل نظم و امنیت اجتماعی شود که این ناشی از سرعت عمل خوب کارکنان است.

سردار کرمی‌ با اشاره به مأموریت های موفقیت آمیز اخیر در دو استان اصفهان و فارس تصریح کرد: برای بنده جای افتخار است که در جمع افرادی در حال خدمت هستم که مایه سربلندی و سرافرازی نظام و کشور هستند و در سطح منطقه نیز آنها را به اسم می شناسند که این یکی از بزرگترین افتخارات بنده در طول دوران خدمتم است.

فرمانده پلیس ویژه کشور عنوان کرد: امروز یگان های ویژه ناجا الگوی بارز توانمندی و اقتدار هستند و به دنبال آن ، حسرت کشورهای منطقه را به همراه داشته است که در همین راستا تقاضای انتقال تجربیات از ما را می کنند لذا نیاز است قدر این فرصت را بدانیم و از آن دفاع کنیم.

سردار کرمی یادآور شد: امروز الگوی خوبی را از آموزش ها به دست آورده ایم که این مهم ثمره تلاش چند ساله در مباحث آموزشی بوده است لذا نیاز است برنامه های آموزشی را جدی گرفته و بصورت میدانی و عملی اجرا شود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا خطاب به فرماندهان تأکید کرد: برای یک فرمانده امر به معروف و نهی از منکر آن است که مهارت های آموزشی را فرا گرفته و به کارکنان خود منتقل کند و آنها را با فنون جدید آموزشی آشنا کند بطوری که کارکنان احساس کنند که در خصوص مهارتها و فنون جدید آموزشی ارتقاء یافته اند.

سردار کرمی در پایان از فرماندهان و کارکنان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود را در راستای تنظیم برنامه های آموزشی که بر اساس تهدیدات، تجربه و نیاز سازمانی طراحی شده است را ارسال و در راستای اجرایی نمودن میدانی و عملی آن اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز