خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان های ویژه ناجا خبر داد:

یادواره شهدای یگان ویژه امسال برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۳۶۶

فرمانده یگان های ویژه ناجا از برگزاری یادواره شهدای این یگان خبر داد و گفت: در سال جاری یادواره 1200شهید یگان ویژه در تهران و مراکز استانها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حسن کرمی" در دیدار با خانواده سردار شهید "غلامحسین ایرانی" اظهار کرد : این شهید بزرگوار  در طول مدت حضور در لشگر 28 روح الله و یگان های ویژه ، دلاورمردی ها و خدمات ویژه ای داشته است.

وی افزود : باید  ایثارگری ، تلاش و مجاهدت  شهدا و جانبازان ترویج یابد تا همگان بدانند امنیت کشور مرهون جانفشانی ها و ایثار شهدا و جانبازان است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا در ادامه با اشاره به ساخت و پخش فیلم مستند "این رهروان آسمانی" بیان کرد: تهیه این مستند در دستور کار یگان های ویژه ناجا قرار دارد که به محض آماده شدن مقدمات و جمع آوری اطلاعات لازم ، این کار نیز به مرحله اجرا در خواهد آمد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین از برگزاری یادواره شهدای یگان های ویژه ناجا به صورت متمرکز در سراسر کشور خبر داد و گفت : در سال جاری یادواره 1200شهید یگان ویژه در تهران و مراکز استانها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: هدف از اجرای اینگونه مراسم ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست،باید از این آثار بجا مانده از شهدا به خوبی محافظت شود و در خدمت جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز