خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات انفجار ساختمان در خیابان مختاری/انتقال یکی از مصدومان به بیمارستان/ آوار برداری ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیات حادثه انفجار یک ساختمان دو طبقه در خیابان مختاری را تشریح و گفت که نیروهای امدادی با تجهیزات لازم در محل حاضر و در حال آوار برداری هستند.

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد انفجار یک ساختمان دو طبقه در خیابان مختاری گفت: ساعت 17:55 دقیقه عصر امروز این حادثه به سامانه 125 گزارش و همان دقاقی ابتدایی 5 ایستگاه با امکانات لازم به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این انفجار در یک ساختمان دو طبقه قدیمی رخ داده است، ادامه داد: این انفجار به قدری شدید بود که از فواصل دور نیز صدای آن شنیده شده و حتی شیشه‌های منازل اطراف نیز شکسته شده است.

وی از تخریب کامل این ساختمان خبرداد و گفت: مقابل این منزل 4 خودرو پارک بوده که به آنها نیز آسیب جدی وارد شده است. یکی از این خودروها، ال 90 بوده که راننده آن در حال پارک کردن خودرو بوده اما براثر این انفجار تکه‌های بتن ساختمان بر روی این ماشین ریخته می‌شود که همکاران ما ابتدا راننده جوان آن که حدود 24 ساله بوده را نجات داده و به نیروهای اورژانس تحویل می‌دهند.

ملکی در پاسخ به این پرسش که آیا افرادی نیز در زیر آوار مانده‌اند، گفت: نیروهای امدادی از همان ابتدا با تجهیزات لازم از قبیل لودر و بیل مکانیکی در محل حاضر شده‌اند و بخش‌هایی از آوار نیز جابجا شده است اما برای اطمینان کامل از اینکه فردی در زیر آوار باقی نمانده باشد، تمام آوار باید جابجا شود.

وی تاکید کرد: تا به این لحظه تنها مصدوم این حادثه همان جوان راننده ال 90 بوده که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

کد خبر : ۳۷۷۹۴۳