خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

عاملان حادثه دزفول دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۷۲۷

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام خبر دستگیری عاملان تیراندازی به عزاداران حسینی در دزفول گفت:شب گذشته تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنان درباره کشف انگیزه و هدفشان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ‌ سردار حسین اشتری در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی پرسنل راهور که در مرکز آموزش وزارت علوم واقع در شهریار برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره سرانجام حادثه دزفول اظهار کرد: در پی این حادثه افراد نا‌شناسی اقدام به تیراندازی به سمت مردم کردند که بلافاصله پلیس برای بررسی این موضوع وارد عمل شد و با همکاری‌ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی گفت:  شب گذشته تعدادی از این افراد شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنان درباره کشف انگیزه و هدفشان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین درباره سرانجام طرح LEZ و زمان اجرای آن گفت: ما نیز به دنبال کاهش آلودگی هوا هستیم و از طرحی که بتواند در این زمینه موثر باشد استقبال خواهیم کرد. درباره این طرح نیز اقدامات لازم در حال انجام است و هر زمانی که بنا باشد اجرایی شود آنرا اعلام خواهیم کرد.

 اشتری همچنین درباره اینکه آیا منشور حقوق شهروندی علاوه بر پلیس راهور در دیگر زیر مجموعه‌های انتظامی نیز رونمایی خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: در برخی از زیرمجموعه‌های پلیس از جمله راهور این منشور رونمایی شده و در دیگر پلیس‌ها نیز پس از تکمیل و تصویب آنرا رونمایی خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره تبلیغات ماهواره‌ای و ساخت کلیپ‌های شبکه‌های ماهواره‌ای در داخل کشور گفت: پلیس برابر قانون با هرگونه هنجارشکنی و موارد خلاف جمهوری اسلامی برخورد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پلیس فتا و دیگر پلیس‌ها نیز بر این موضوع نظارت دارند و ما نیز در این فضا‌ها رصدهای خود را انجام می‌دهیم.البته نظر دستگاه قضایی نیز اخذ شده و با رعایت تمام موارد این امر اجرا خواهد شد.

اشتری درباره برگزاری دوره‌های آموزشی نیز اظهار کرد: این دوره‌ها با هدف آموزش و ارتقای ماموریت‌ها انجام شده و امیدواریم به اهداف مطلوب خود برسد، ضمن اینکه تنها این آموزش‌ها مربوط به راهور نبوده و در کلیه پلیس‌ها اجرا می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی کشور همچنین یکی از اهداف دوره‌های آموزشی در حوزه راهور را کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بیان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز