خبرگزاری کار ایران

رگبار باران در سواحل خزر و شمال شرق کشور

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۰۶

بنابر اعلام سازمان هوا‌شناسی امروز در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق و شمال غرب کشور رگبار باران با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هوا‌شناسی کشور، احد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان با اشاره به گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور تشریح کرد: این موج روز پنج شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق شمال شرق کشور فعال خواهد بود.

وی افزود: از بعد از ظهر جمعه با تقویت جریان‌های شمالی و گذر موج بعدی تراز میانی، در شمال غرب، برخی مناطق غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هوا‌شناسی کشور تصریح کرد: انتظار می‌رود با ورود این موج از شنبه در مناطق ساحلی دریای خزر، استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی دمای هوا بین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس در روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش یابد.

وظیفه افزود: در این مدت ارتفاعات شمالی البرز و استان اردبیل در برخی ساعات به ویژه در جاده‌های کوهستانی مه آلود خواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در برخی نقاط استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز