خبرگزاری کار ایران

مختاباد:

ساخت‌وساز در میدان عشرت آباد همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۹۵۹

عبدالحسین مختاباد از ادامه ساخت‌وساز غیرقانونی در عشرت‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین مختاباد در تذکر پیش از دستور خود در صدوهشتادوهشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: آل سعود امن‌ترین نقطه برای انسان‌هاست یعنی خانه خدا را ناامن کرده است و نه تنها برای آن عذرخواهی نمی‌کنند بلکه درصدد توجیه آن در می‌آیند و این ایجاد ناامنی بزرگ‌ترین گناه است.

وی در ارتباط با بحث کمبود آب در کشور گفت: کمبود آب در ۲۰ سال آینده مشکل خاورمیانه خواهد بود. من از شهرداری می‌خواهم که برای تجمیع آب سد‌ها و صرفه‌جویی در آبیاری فضای سبز هرچه زود‌تر برنامه‌ای را به شورا ارائه کنند. من از مردم می‌خواهم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند زیرا وضع آب در این زمینه خوب نیست و باید هرچه سریع‌تر سیاست صرفه‌جویی را پیش بگیریم.

مختاباد در تذکر دیگری به بوی بد ایجاد شده در مسیر فرودگاه امام اشاره کرد و گفت: این وضعیت درشان پایتخت جمهوری اسلامی نیست که باید به آن رسیدگی شود.

وی در پایان با اشاره به سازه میدان عشرت‌آباد گفت: با وجود مخالفت‌های شورا و شهرداری همچنان شاهدیم که به سرعت این سازه در حال ساخت وساز است که امیدواریم ریاست شورا و شهردار در این منطقه حضور پیدا کرده و دستور تخریب دهند.

در ادامه این جلسه رحمت‌الله حافظی ضمن گرامیداشت روز آتش‌نشان اظهار کرد: ۷ مهر سال ۵۹ رژیم بعثی عراق به پالایشگاه آبادان حمله کرد و در زمانی که آتش نشانان مشغول اطفاء حریق بودند با حمله‌ای مجدد سبب شهادت بسیاری از آنان شد.

وی همچنین با اشاره به نهم مهرماه روز جهانی سالمند گفت: تکریم سالمندان از جایگاه مدیریت شهری این است که مبلمان شهری را برای آنان مناسب‌سازی کنیم. در حال حاضر شاهدیم که فضای کافی برای استراحت سالمندان وجود ندارد. در حالی که سالمندان پس از ۱۰۰ متر پیاده‌روی نیاز به استراحت دارند. بنابراین خوب است که هر ۵۰ یا ۱۰۰ متر یک نیمکت قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز