خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌موحد خبر داد:

تدوین منشور حقوق مسافر در کشور

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۳۲۳

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری از تدوین منشور حقوق مسافر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی رحمانی‌موحد در همایش روز جهانی گردشگری که با شعار هر گردشگر یک فرصت برای آشنایی با ایران؛ برگزار شد، گفت:ما امروز صبح خود را در حالی آغاز کردیم که تاپایان همین روز بیش از سه میلیون نفر در جهان به گردش خواهند پرداخت که در یک ماه تعداد آنها به صد میلیون نفر می‌رسد. با چنین قدرت شگف‌آوری گردشگری به زودی موجب تحول جهان را فراهم خواهد کرد و جهانی بدون منازعه آکنده از تفاهم خواهد ساخت.

وی ادامه داد: دور نیست که گردشگری، رنسانس جدیدی به پا کند و افکار نویی را پایه‌گذاری کند. ما معتقدیم ارزش‌های مشترک بشری در گردشگری به بهترین شیوه‌ها و عالی‌ترین روش‌ها مورد اجماع مردم جهان قرار می‌گیرد و باعث سعادت ابناء بشر می‌شود بنابراین ما خود را موظف به حمایت، هدایت، نظارت و برنامه‌ریزی برای این بخش می‌دانیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: هم اینک تدوین حکم‌های قانونی مربوط به برنامه ششم در بخش گردشگری با همکاری چندین دستگاه و تشکل به انجام رسیده و آماده مرحله تلفیق است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری کمی مقام معظم رهبری که تعداد گردشگر را 5 برابر وضع فعلی ترسیم کردند، بار سنگینی بر روی دوش خانواده گردشگری گذاشته است، افزود: خوشبختم که اعلام کنم منشور حقوق مسافر در معاون گردشگری تدوین و به زودی در همه دفاتر خدمات مسافرتی نصب خواهد شد تا مسافرین با آگاهی کامل از حقوق خود قراردادهای سفرشان را منعقد کنند.

وی در پایان اشاره کرد: سال‌های پیش‌روی گردشگری دورانی مملو از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است و گردشگری ما قبل از آنکه به هتل  و مهمانسرا نیاز داشته باشد به انسانهایی با گذشت و علاقه‌مند نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز