خبرگزاری کار ایران

تدوین آیین‌نامه کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۳۰۳۷۹۸

طرح تدوین آیین نامه جامع کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در صدوبیست و نهمین جلسه هیأت رئیسه دانشگاه، تصویب شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، به ارائه گزارشی در خصوص رتبه بندی دانشگاه ها در تاریخ جولای 2015، پرداخت.

در ادامه دکتر حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی نیز در خصوص نحوه آیین نامه تغییر رشته و گرایش در مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دوره دکتری به ارائه توضیحات پرداخت که با پیشنهاد اعضا و موافقت دکتر میرزاده، مقرر شد دستورالعمل آیین نامه جامع موارد کمیسیون خاص آموزشی خصوصا نحوه تغییر رشته و گرایش ارائه شود.

همچنین کارگاهی متشکل از نمایندگان معاونت آموزشی، مرکز سنجش و پذیرش، معاونت دانشجویی فرهنگی و نماینده رئیس دانشگاه براساس اعمال سیاست تناظر رشته ای پرونده ها را رسیدگی و گزارشی در این خصوص ارائه کنند.

محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این جلسه به ارائه توضیحاتی درباره پروژه های عمرانی پرداخت.

درخواست معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درخصوص مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برای اتمام بیمارستان های نیمه تمام آن وزارت در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد لیست بیمارستان های نیمه تمام پیشنهادی توسط معاونت عمرانی بررسی و فهرست تأیید شده اعلام شود.

ترکیب شورای جذب و بورس پزشکی یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه بود که پس از بررسی و اظهارنظر اعضا، مقرر شد اعضای کمیسیون پزشکی دانشگاه با توافق معاونت های دانشجویی و پزشکی دانشگاه معرفی شوند و دبیرخانه آن نیز در معاونت پزشکی مستقر شود.

به دلیل نزدیک شدن به نیمسال تحصیلی اول سال جاری و انتخاب واحد، مقرر شد نقل و انتقالات دانشجویی و هیأت علمی برای این ترم متوقف و بررسی درخواست ها به ترم آینده موکول شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز