خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش سراسری روسای مراکز مشاوره ناجا

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۴۸۳

مدیرکل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی ناجا از برگزاری همایش سراسری روسای مراکز مشاوره ناجا خبر داد و گفت: این گردهمایی دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ شهریور ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «علیرضا حمیدی فر» در تشریح این خبر گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی با هدف پیشگیری از آسیب های و اتخاذ راهبردهای اجتماعی در بیش از ۴۰ مرکز مشاوره در سطح کشور و در حدود ۶۰۰ کلانتری با حضور کارشناسان ارشد روانشناسی و مددکاری اجتماعی خدمات مشاوره ای و اجتماعی رایگان ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردها و سیاست های معاونت اجتماعی، آموزش و به روز کردن مشاوران و مددکاران فعال در این حوزه است، افزود: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در این راستا در طول سال در مراکز استانی و به صورت سراسری بر اساس مطالبات و نیاز سنجی های اجتماعی، کارگاه های آموزشی و تخصصی برگزار می کند.

مدیر کل مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از گردهمایی سراسری روسای مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا در تهران خبر داد و گفت: این همایش سراسری دوشنبه و سه شنبه ۹ و ۱۰ شهریور ماه با هدف ارتقاء دانش تخصصی کارشناسان و روسای مراکز مشاوره سراسر کشور، برگزار می شود.

حمیدی فر گفت: در این کارگاه دو روزه ضمن ارائه مطالبی پیرامون چگونگی مدیریت بهتر مراکز مشاوره ای، در حوزه مهارت های ارتباطاتی، روانشناسی و روانشناسی اجتماعی، آموزش های تخصصی به کارشناسان ارائه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز