خبرگزاری کار ایران

تقدیر یونیسف از عملکرد وزارت کار در خصوص مبارزه با فقر کودک

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۲۱

رییس دفتر یونیسف در ایران و مشاور منطقه ای یونیسف در سیاستگذاری اجتماعی با اعضای کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان البرز در کرج دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار دکتر جانی مورتزی رییس دفتر یونیسف در ایران با تقدیر از سطح مناسب هنمکاریهای موجو بین یونیسف و دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بر رسالت یونیسف در حمایت از دولت برای تلاش در جهت مبا رزه با فقر کودک تاکید کرد.

وی همچنین با قدردانی از تلاشهای دولت جمهوری اسلامی ایران برای حل معضل کودکان بازمانده از تحصیل ، بر  به کارگیری رویکردی هماهنگ و بین بخشی در این زمینه تاکید کرد و گفت: در مواجهه با موضوع کودکان بازمانده از تحصیل ، ابتدا باید دانست این کودکان چه کسانی هستند و چرا از تحصیل بازمانده اند؟

وی افزود : وقتی تصویر روشنی از دلایل بازماندن این کودکان از تحصیل وجود داشته باشد ، می توان مداخلات متناسب را برای مرتفع ساختن موانع برنامه ریزی کرد . این کار البته نیازمند همکاری نزدیک همه دست اندرکاران به ویژه وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه و آموزش و پرورش است .

دکتر مورتزی بار دیگر بر حمایت یونیسف از دولت جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای بهبود رفاه کودکان به ویژه با توجه به برنامه ششم توسعه ملی در پیش رو تاکید کرد و گفت : با توجه به دستاوردهای ایران در زمینه بهبود رفاه کودکان ، یونیسف آماده است تا الگوهای موفق ایران را در این زمینه در اختیار دیگر کشورها قرار دهد.

گفتنی است در این جلسه مشاور منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای یونیسف در سیاستگذاری اجتماعی ، آقای آرتور ون دیزن نیز که به تازگی به ایران سفر کرده است حضور داشت .

لازم به ذکر است در این نشست برخی از مسولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله دکتر روزبه  کردونی مدیر کل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز