خبرگزاری کار ایران

حقانی در گفت‌وگو با ایلنا:

پرونده «کاخ ثابت پاسال« در شهرداری منطقه 3 معطل مانده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۲۵

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پرونده «کاخ ثابت پاسال« در شهرداری منطقه 3 معطل مانده است، گفت: روزی اعضای شورای شهر مورد انتقاد مردم و دستگاه‌های نظارتی فرادست قرار خواهد گرفت.

محمد حقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت کاخ ثابت پاسال گفت: تا جایی که من اطلاع دارم، پرونده در منطقه 3 معطل مانده و کاری صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه ما در شورای شهر پیگیر این مساله هستیم، ادامه داد: من از شهردار خواسته بودم، این ساختمان را به عنوان ساختمانی که می‌تواند در معماری شهر و فرآیند ساختمان‌سازی تاثیر گذار باشد، خریداری کرده و به عنوان خانه شهر به شهر تهران هدیه کند.

عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: شهرداری واکنش منفی در خصوص این قضیه نداشته است و باید این موضوع پیگیری شود.

اعضای شورا روزی مورد انتقاد مردم قرار می‌گیرند

حقانی درباره وضعیت باغ پسیان نیز با اظهار تاسف از انجام  ساخت‌وساز در این باغ اظهار کرد: مسئولانی که کاربری این باغ‌ها را تغییر می‌دهند، باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه اگرچه شورای شهر نقش نظارتی دارد، اما در شورا سازوکارهای لازم برای نظارت دقیق بر همه موارد را نداریم، افزود: در 15مدتی که از عمر این شورا می‌گذرد، هنوز شورای شهر دقیقا در آن جایگاه نظارتی لازم قرار نگرفته و من اطمینان دارم که روزی ما اعضای شورای شهر هم مورد انتقاد مردم قرار خواهیم گرفت و هم دستگاه‌های نظارتی فرادست که چرا این شورا نظارت دقیقی بر امور ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز