خبرگزاری کار ایران

در جلسه فوریت‌های اجتماعی شهرستان تهران مطرح شد

آسیب‌های اجتماعی درمان نشوند،چهره نظام را مشوش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۲۵۰

فرماندار تهران در جلسه فوریتهای اجتماعی این شهرستان با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در تهران گفت: این آسیب‌ها اگر درمان نشوند چهره بیرونی نظام جمهوری اسلامی را مشوش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا:عیسی فرهادی در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آزاد سازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر یک اقدام عظیم و فوق تصور بود به گونه‌ای که امام راحل در بیانات خود فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود این بیان امام راحل دلالت بر عظمت آزاد سازی خرمشهر داشت زیرا باعث شد عملیات‌های متعدد دیگری در زمان جنگ برگزار شود و اجازه ندهد یک وجب از خاک میهن عزیزمان در چنگ دشمن باقی بماند.

فرهادی در ادامه با اشاره به وجود آسیب‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی در تهران گفت: این آسیب‌ها اگر درمان نشوند چهره بیرونی نظام جمهوری اسلامی را مشوش خواهد کرد.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست آنگونه که توانست خرمشهر را آزاد سازد نتواند از پس درمان آسیب‌های اجتماعی برآید.

وی تصریح کرد: باید ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در تهران به نتیجه قطعی برسد زیرا ساماندهی آن بازخورد خوبی در اجتماع خواهد داشت.

فرهادی با اشاره به آمادگی کمپ‌های ترک اعتیاد شفق و کمر برای پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی گفت: ۲هزار نفر از آسیب دیدگان در هر دوره جمع آوری آن‌ها در سطح شهر به این کمپ‌ها منتقل خواهد شد

معاون استاندار تهران به تعیین ساختمان ویژه از سوی شهرداری و انتخاب مدیر تاکید کرد و افزود: رویکرد شهرداری تهران به امور اجتماعی پسندیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز