خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

۸۷ نفر از همکاران ما در سال ۹۳ شهید شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۲۹

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه مبارزه با ضد انقلاب در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، گفت: در سال گذشته ۸۷ نفر از همکاران ما در مصاف با مجرمان و اشرار به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در صد و چهلمین شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران گفت: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیتی که دارد، بیشترین مبارزه با ضد انقلاب را انجام می‌دهد و بعد از جنگ تحمیلی یکی از ارگان‌هایی است که بیشترین شهید را به انقلاب تقدیم کرده است.

وی گفت: در سال ۹۳ نیروی انتظامی ۷۷ نفر از نیروی خود را در مصاف و مبارزه با مجرمین، ‌اشرار و ضدانقلاب تقدیم نظام و مردم شریف ایران کرده است و به صورت میانگین ما در هر هفته تعدادی شهید داریم.

اشتری با اشاره به اینکه دیروز در درگیری با اشرار همکاران ما به شهادت رسیدند، افزود: وظیفه ما این است که برای آرامش، احساس امنیت و آسایش مردم تلاش کنیم، ماموران ما آماده هستند که برای اجرای قانون، اجرای احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها حتی تا شهادت کار‌هایشان را انجام دهند.

وی تاکید کرد: خدا را شاکر هستیم که این روحیه در این مجموعه وجود دارد و ما در این فضا تنفس می‌کنیم. البته تلاش ما این است که با استفاده از تجهیزات و امکانات بیشتر به جای اینکه ماموران ما در درگیری‌ها حضور پیدا کنند، از تجهیزات استفاده کنیم اما در برخی از جا‌ها این امکان وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ‌این افتخار را داریم که همه نیروهای ما در خدمت ایثارگران هستند.

وی با تشکر از بنیاد شهید گفت: گستردگی خانواده ایثارگران به گستردگی کشور است و این افتخار را داریم که به صورت مجزا خدماتی را به ایثارگران ارائه کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: همه فرماندهان نیروی انتظامی این وظیفه را دارند که در حوزه استحفاظی خود ارتباط نزدیکی با خانواده ایثارگران داشته باشند و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

اشتری افزود: به فرماندهان ابلاغ شده که حتما باید خانواده شهدا شما را بشناسند و وقتی در حوزه شهرستان وارد می‌شوید، فرماندهان باید با خانواده ایثارگران دیدار کنند.

وی افزود: اخیرا در بازدید از استان‌ها و در دیداری که از خانواده شهدا و ایثارگران داشتیم، این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و خانواده‌ها اظهار رضایت می‌کردند. علاوه بر خانواده‌هایی که معرفی شده بودند، از مراجع و روش‌های دیگر نیز این موضوع را پیگیری کردیم که رضایت خانواده ایثارگران را به همراه داشت. در مواردی هم که رضایت وجود نداشت، سریعا دستور رسیدگی صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه رسیدگی به خانواده ایثارگران وظیفه ماست، گفت: دیدار همکاران ما با خانواده شهدا، برکت کار ما بوده است.

اشتری تاکید کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان ناجا صیانت از کارکنان و فضای انقلابی و دینی در نیروی انتظامی را مورد تاکید قرار دادند و دستور دادند که این فضا تقویت شود. اگر بخواهیم به فرمان حضرت آقا برسیم، راهی جز ارتباط با خانواده شهدا و پیگیری وصیت شهدا نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز