خبرگزاری کار ایران

ربیعی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران:

توزیع پول بدون سیاست‌های رفاهی به عمق فقر می‌افزاید

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۷۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید براینکه دولت عدالت را قربانی توسعه نخواهد کرد، گفت: سیاست توزیع پول بدون سیاست های رفاهی به عمق فاجعه نابرابری و فقر می‌افزاید.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در مراسم  تودیع محسنی بندپی و معارفه کبیر به عنوان مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران که در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد با اعلام اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید توسعه گراست تاکید کرد: این دولت عدالت را قربانی توسعه نخواهد کرد و با مطالعه و تحقیق به این نتیجه رسیده است که بهترین مدل عدالت اجتماعی، اجرای صحیح سیاست‌های رفاهی است چرا که سیاست توزیع پول بدون سیاست های رفاهی به عمق فاجعه نابرابری و فقر می‌افزاید.

وی تصریح کرد: بیمه و سلامت بخشی از سیاست های رفاهی دولت در راستای تحقق عدالت اجتماعی است و از جمله مواردی است که هم امام راحل خواستار آن بودند و هم مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه دارند.

ربیعی خاطر نشان کرد: بهتر کردن وضع دفترچه ها را به عنوان یک جهاد عظیم دنبال می کنیم و در تمام مراحل در کنار و پشت وزیر بهداشت هستیم و این تا زمانی که من در این وزارتخانه هستم یک اصل اساسی خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست‌های سلامت در کانون سیاست‌های رفاهی دولت قرار دارد و بقیه سیاست های رفاهی مثل مبارزه با فقر غذایی در کنار آن قرار دارند و در کنار هم حلقه های رفاهی مردم را تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص انتخاب کبیر به سمت مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: ایشان را با دقت و مشورت و بر اساس پاکدستی، قدرت تحول و عوامل دیگر انتخاب کردم و امیدوارم دکتر کبیر بتواند مسیری را که پی ریزی شده است ادامه دهد و من و وزیر بهداشت نیز در این مسیر حامی وی خواهیم بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از زحمات محسنی بندپی تشکر کرد و برای خدمت جدید وی به عنوان رئیس سازمان بهزیستی کشور آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز