خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۳۲۶

پلیس راهور نیروی انتظامی، محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه - 26 فروردین - تا ساعت 24 روز جمعه - 28 فروردین - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس با توجه به مسدود بودن محور به علت بارش شدید باران، ریزش کوه و عدم تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب و بالعکس، اعمال محدودی در صورت بازگشایی احتمالی آن تا پایان هفته، اعلام خواهد شد.

در محور هراز تردد تمام تریلرها، کامیون ها و اتوبوس ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه- 26، 27 و 28 فروردین ماه- از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

این مرکز با بیان اینکه در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است، رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند، لازم است، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

پلیس راه استان های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار داد، اسکورت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز