خبرگزاری کار ایران

سرخو تاکید کرد:

طبقات غیرمجاز پاساژ علاالدین قلع و قمع شود/ضرورت وجود چارچوب معین برای انتصابات در شهرداری

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۸۳

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: طبقات غیرمجاز و خلاف پاساژ علاءالدین باید قلع و قمع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اقدامات زشت، ‌نسنجیده و موضع‌گیری‌های شتابزده رژیم حاکم بر عربستان سعودی و نیز سایر رژیم‌های شیخ‌نشین منطقه به طور دقیق توسط مردم منطقه رصد می‌شود، گفت: این اقدامات را طلیعه‌ای می‌دانم، برای کلید خوردن تغییرات اساسی در رژیم‌های دیکتاتوری و آغاز مردم‌سالاری در شیخ‌نشین‌های خلیج فارس و اینکه دست شاهزادگان عیاش رژیم سعودی از امکان مقدسه مسلمین کوتاه شود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع پاساژ علاالدین اظهار کرد: از مدت‌ها قبل با پیگیری کمیسیون ماده 100 و شورای شهر قرار بود؛ طبقات ساخته شده غیرمجاز و اضافی در این پاساژ تخریب شود، اما تنها تغییرات داخلی انجام شد و پارتیشن‌ها جمع‌آوری شدند، این درحالی است که شهرداری تهران باید در خصوص قلع و قمع این طبقات اقدام کند، زیرا تغییرات داخلی و پارتیشن در این طبقات، مورد موافقت شورا نیست.

سرخو با اشاره به آیین‌نامه انتصابات مدیران شهرداری تهران گفت: این ‌آیین‌نامه یک سال قبل در شورا مصوب شد و بر اساس آن قرار شد؛ شهرداری تهران پیشنهادات لازم را ارائه کند که این کار هنوز انجام نشده است.

سرخو ضمن ‌آرزوی موفقیت برای مدیران جدید بر لزوم وجود چارچوب معین برای انتصابات در شهرداری تاکید کرد و افزود: اعتقاد دارم اگر این انتصاب‌ها با تدبیر صورت گیرد، از جابجایی مکرر معاونین جلوگیری می‌شود.

عضو شورای شهر تهران در پایان از اقدامات دولت به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزارت امور خارجه در واکنش نسبت به اقدامات ناهنجار صورت گرفته در قبال زائرین ایرانی تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز