خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایلنا اعلام کرد:

۳ کشته و ۴۲۱ مصدوم در چهارشنبه‌سوری امسال

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۲۱۰

سخنگوی اورژانس کشور از ۳ مورد فوتی و مصدومیت ۴۲۱ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تعداد مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: شب گذشته ۴۲۱ مورد مصدوم  داشتیم که به نظر می‌آید، این تعداد همچنان افزایش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مصدوم ۴۵ نفر زن و ۳۷۶ نفر مرد هستند، افزود: ۴ نفر به ‌ICU منتقل شده، همچنین ۲۲ مورد قطع عضو و ۲ تخلیه چشم در شهرستان‌های گنبد و کرج داشتیم.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: ۳ مورد فوتی در شهرهای تهران، ورامین و کرج داشتیم که این افراد ۱۴، ۱۷ و ۱۸ ساله بودند.

خالدی اظهار کرد: هنوز احساس می‌کنیم که برخی در حال استفاده از مواد محترقه‌ای هستند که ممکن است، شب گذشته به دلیل نظارت والدین نتوانسته باشند آن را استفاده کنند. از همین رو تقاضا می‌کنیم که در صورت وجود مواد محترقه آن را به ایستگاه‌های آتش‌نشانی تحویل دهند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت روسای مدیریت مراکز حوادث را مامور کرده است، تا از نزدیک روند درمان مصدومین حوادث چهارشنبه آخر سال بررسی کنند و در صورتی که اقدامات تخصصی و فوق تخصصی نیاز است با هماهنگی مرکز عملیات وزارت بهداشت بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز