خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز راهبردی ناجا:

کار در نیروی انتظامی سخت و فرماندهی آن سخت‌تر است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۲۵۱

رئیس مرکز راهبردی ناجا گفت: رئیس مرکز راهبردی ناجا گفت: شهادت می دهم که کار در نیروی انتظامی سخت و فرماندهی آن سخت تر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمد رضا رادان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حکم رهبری برای فرماندهی جدید نیروی انتظامی مباحثی مطرح شده که مهمترین آنها ۷ ماموریت است.

وی افزود:  اگر چه همه آنها پیگیری تداوم و رشد ماموریت های قبلی بود اما در بحث کاهش تخلفات جاده‌ای و همچنین تقویت مرزها و افزایش امنیت اجتماعی، معیشت و حمایت از پرسنل، موضوعات اساسی مطرح شده بود که لازم است در این زمینه تدابیر ویژه ای از سوی فرمانده جدید اتخاذ شود تا تدابیر مقام معظم رهبری را به درستی پیش ببرند.

رادان گفت: فرمانده جدید که از فرمانده‌هان باسابقه و رزمندگان جبهه و جنگ هستند، شایسته ترین فرد برای این پست است و یقین دارم فرامین رهبری را با دقت، قوت و شایستگی پیگیری می‌کند.

رئیس مرکز راهبردی ناجا افزود: امیدوارم با تکلیفی که برعهده سران قوا، شورای عالی امنیت و دبیر خانه شورای عالی امنیت، وزارت کشور و سایر دستگاهها گذاشته شده، همکاری خوبی با ناجا صورت گیرد و گام های مثبت تری برداشته شود.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره عملکرد احمدی مقدم، افزود: من شاگرد سردار احمدی مقدم بودم و معمولا شاگرد به استاد نمره نمی‌دهد، اما اگر بخواهیم در رابطه با سردار احمدی مقدم صحبت کنم؛ باید بگویم که ایشان اولین فرمانده نیروی انتظامی بود که ۱۰ سال مداوم به عنوان فرمانده خدمت کرد.

رئیس مرکز راهبردی ناجا ادامه داد: من شهادت می دهم که کار در ناجا سخت است و فرماندهی ناجا سخت تر و شهادت می دهم که سردار احمدی مقدم در طول مدتی که در ناجا بود، فرمانده ای مدیر، مدبر بود و تمام تلاش خود را به کار می برد تا استرس را به مجموعه کاری خود راه ندهد.

رادان تاکید کرد: ۱۰ سال فرماندهی احمدی مقدم بسیار حائز اهمیت است، سردار احمدی مقدم رکورد قابل دفاعی را در طول این ۱۰ سال از خود برجا گذاشت.

وی با بیان اینکه من شهادت می دهم که کار در ناجا سخت است و فرماندهی ناجا سخت تر، افزود: شهادت می‌دهم که سردار احمدی مقدم در طول مدتی که در ناجا بود، فرمانده‌ای مدیر و مدبر بود و تمام تلاش خود را به کار می برد تا استرس را به مجموعه کاری خود راه ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز