خبرگزاری کار ایران

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

افراد شایسته را به عنوان شورایار انتخاب کنید

کد خبر : ۲۵۹۹۸۱

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اولین قدم در مناطق را شناسایی امکانات و فرصت‌های موجود دانست و گفت: محلات تهران دارای چنان فرصت‌ها و امکاناتی هستند که بتوان در آن‌ها کارهای بزرگی انجام داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین امرودی امروز در نشست خبری خود به مناسبت چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها شهر تهران که در محل ستاد برگزاری این انتخابات برگزارشد، گفت: از هدایای بزرگی که حضرت امام (ره) به ما دادند، این بود که سرنوشت خودمان در تمام سطوح را تعیین کنیم که امروز نیز سرنوشت محله را تعیین کرده و به دست افراد متدین و معتمد می‌سپاریم.

وی با تاکید بر ضرورت شناسایی توانایی‌ها و امکانات هر محله گفت: هر محله سرشار از گنج است که این گنجینه‌‌ همان افراد محله هستند.

امرودی ادامه داد: اولین قدم شناسایی امکانات و فرصتهای موجود در مناطق است که محلات تهران دارای چنان فرصت‌ها و امکاناتی هستند که بتوان در آن‌ها کارهای بزرگی انجام داد.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: باید افراد شایسته‌ای را به عنوان شورایاران محله انتخاب کنیم، چرا که قرار است، این افراد سرنوشت چند ساله محله را رقم بزند، حتی در صورت لزوم بهتر است؛ از افراد آگاه مشورت بگیریم.

وی تاکید کرد: از مردم می‌خواهم که در این انتخابات شرکت کرده و رای بدهند و با کسانی که رای می‌آورند، برای اداره محله همکاری کنند.

امرودی خاطر نشان کرد: توصیه من این است که افراد همراه با خانواده‌های خود در این انتخابات شرکت کنند، چرا که هر قدر افراد آرای بیشتری به دست بیاورند، می‌توانند؛ تاثیرگذاری بیشتری در محله داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز