خبرگزاری کار ایران

جزییات بسته خدمات دندانپزشکی تأمین‌ اجتماعی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۴۰

طبق مصوبه هیأت‌وزیران خدمات دندانپزشکی جدیدی مشمول تعهدات بیمه پایه سازمان‌های بیمه‌گر قرار گرفته و بعد از ابلاغ آن، سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات جدید را نیز در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی سراسر کشور ارائه می‌کند.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌ اجتماعی، بسته خدمات دندانپزشکی مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی درخشان گفت: تعهدات دندانپزشکی سازمان‌های بیمه‌گر مانند سازمان تأمین‌ اجتماعی توسط شورای عالی بیمه خدمات درمانی تعیین می‌شود.

وی افزود: درحال‌حاضر خدمات ویزیت(معاینه و تشخیص، تجویز دارو، اعزام به رادیولوژی و درخواست آزمایش)، رادیوگرافی تک‌دندان(گرافی‌پری اپیکال یا بایت وینگ)، کشیدن دندان قدامی، کشیدن دندان خلفی، کشیدن دندان عقل، جراحی دندان نهفته در نسج نرم و جراحی دندان نهفته در نسج سخت در مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور ارائه می‌شود.

درخشان ادامه داد: جرمگیری بالای لثه و آموزش بهداشت، جرمگیری زیرلثه، بروساژ هر فک و ترمیم دندان از دیگر خدمات ارائه شده در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی در بخش دندانپزشکی است.

وی افزود: طبق مصوبه هیأت‌وزیران خدمات دندانپزشکی جدیدی مشمول تعهدات بیمه پایه سازمان‌های بیمه‌گر قرار گرفته و بعد از ابلاغ آن، سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات جدید را نیز در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی سراسر کشور ارائه می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز