خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

فوت یک کارگر در پی ریزش آوار در یک زمین گودبرداری شده در خیابان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۸۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از فوت و مصدومیت دو کارگر به دلیل ریزش آوار در یک زمین گودبرداری شده در خیابان قزوین خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۳۰ یک مورد حادثه تخریب دیواره‌های یک فضای گودبرداری شده در خیابان قزوین، خیابان سبحانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل حادثه آتش نشانان مشاهده کردند که در قطعه زمینی به وسعت هزار متر که حدود ۴ متر هم گودبرداری شده بود از سمت دیواره‌های غربی به یک باره تخریب می‌شود و دو کارگر که در این جا بودند در زیر آوار گرفتار شدند. 

ملکی تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات جستجو و آواربرداری را آغاز کرده و در دقایق اولیه موفق می‌شوند که یک مرد حدود ۵۰ساله را که تابعیت افغانستان را داشت زنده از زیر خاک خارج کنند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: بعد از مدتی موفق شدند که یک جوان حدود ۲۵ساله را از زیر آوار خارج کرده و به تایید عوامل اورژانس مشخص می‌شود این فرد جان خود را از دست داده است. 

وی تاکید کرد: محل بعد از ایمن‌سازی تحویل مالک شده و در ساعت ۱۹:۳۰ این عملیات به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز