خبرگزاری کار ایران

مدیر جدید ستاد دیه استان تهران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۸۲

آیین تودیع و معارفه مدیر ستاد دیه استان تهران برگزار و عباس کشانی به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی و از زحمات منوچهر رحمانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد دیه استان تهران با حضور سیداسدالله جولایی رئیس هیئت امنا و نایب رئیس هیئت مدیره، علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور، علی مهربان قائم مقام و معاون اداری مالی و هادی جلالی معاون روابط عمومی و جذب مشارکت‌های مردمی برگزار شد.  

در این جلسه سیداسدالله جولایی رئیس هیئت امنا و نایب رئیس هیئت مدیره ستاد دیه کشور با اشاره به نقش ستاد دیه در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: تصویب قانون الزام بیمه شخص ثالث یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند این ستاد بود که به لطف الهی موجب شد تعداد زندانیان جرایم غیرعمد تصادف به کمتر از ۵۰ نفر در کل کشور برسد.  

وی ادامه داد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم با مطالعات وسیع حقوقی و اجتماعی قوانین مربوط به مهریه بازنگری شده، ضمن تحکیم بنیان خانواده‌ها و ارزش نهادن به مقام زن، الزامات قانونی دیگر به جای زندان جایگزین شود و شاهد تعداد بالای زندانیان مهریه نباشیم.  

جولایی با تقدیر از تلاش‌های منوچهر رحمانی رئیس پیشین ستاد دیه استان تهران در ارتقای آمار مددجویان آزاد شده توسط کمک‌های نیکوکاران همکار با ستاد مردمی دیه استان تهران، عباس کشانی را به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی کرد.  

منوچهر رحمانی با ابلاغ اداره کل زندان‌های استان تهران، به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان معرفی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز