خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد:

انجام ۹۳ عملیات در ۹ استان درگیرِ سیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۹۷۹

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از ٢٧ فروردین تا اول اردیبهشت ١٤٠٣ و تا ساعت ٣٠: ٠٥ گفت: در این مدت زمان نیاز به انجام عملیات امدادی در ٩ استان (اصفهان، بوشهر، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۶ شهرستان، احساس شد.

وی ادامه داد: امدادگران در ۹۳ مورد عملیات به ۲۵ هزار و ۶۰۵ نفر امدادرسانی کردند، ۲۵۲۳ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۲۰۳ نفر را به مناطق امن، منتقل کردند.

محمودی با اشاره به حضور ۲۹۸ تیم امدادی، شامل ۱۲۳۰ امدادگر در عملیات کمک‌رسانی در سیل افزود: آب تجمیع شده در ۱۷۷ واحد مسکونی تخلیه شد و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با برپایی ٨٠ دستگاه چادر، برای افراد متأثر از سیل، برپا شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ٥٥٥ دستگاه چادر، ٥٨٣٠ تخته پتو، ٢٩٠٧ تخته موکت، ٨٤٩١ کیلوگرم نایلون، ١٨٥ ست بهداشتی، ٤٧١٥ بسته غذایی، ٢٤١٢ بطری آب معدنی، ٥٨٣٤ قوطی کنسروجات، ٣٨٠ قرص نان و ١٢٤٠ کیلوگرم برنج، توزیع شد.

گفتنی است؛ امدادرسانی در ٤ استان (سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان) ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز