خبرگزاری کار ایران

ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۴۸

ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت در جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز با حضور یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان عالی رتبه از موسسه بهداری رزمی، سپاه و… برگزار شد.

یعقوب سلیمانی، دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعامل  و هم افزایی با دستگاه‌های ذی ربط را باید در کنگره شهدای امدادگر جدی تر کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل یاد و خاطره شهدای امدادگر را زنده نگه داریم.

سلیمانی با بیان اینکه باید جدیت بیشتری برای معرفی شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها داشته باشیم افزود: کنگره شهدای امدادگر ادامه حرکت جهادی و ادامه مسیر شهادت است.

رئیس موسسه بهداری رزمی در ادامه گفت: اطلاعات کاملی از شهدا مخصوصا شهدای امدادگر در سپاه و بسیج وجود دارد که باید از آنها برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره استفاده کرد.

در این نشست تاکید شد که شهدای شاخص در هر استان مشخص شوند تا برای جامعه امروز الگو سازی شود و همچنین بیان شد که خاطرات رزمنده‌های امدادگر در دفاع مقدس نیز نیاز است که جمع آوری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز