خبرگزاری کار ایران

۱۵ استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۹۹۲

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۶۰۰ نفر متأثر از سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در ۱۵ استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ فروردین ماه، ۱۵ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، مرکزی و همدان) تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند. 

محمودی اضافه کرد: در این بین نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۶۸۷ نفر در عملیات سیل، آبگرفتگی و کولاک برف، امدادرسانی کردند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۱۸۷ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند، ۶۹ نفر را به مناطق امن انتقال و در عملیات تخلیه آب ۶۵ واحد مسکونی شرکت کردند. 

وی اضافه کرد: ۲۰۹ کیلوگرم نایلون، ۱۳۹ بطری آب معدنی، ۱۲۵ قوطی کنسروجات، ۱۰۳ تخته پتو، ۱۰۵ ست شستشو، ۵۲ تخته موکت، ۴۰ بسته غذایی و ۲۴ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی در بین متأثرین توزیع شد. 

وی اضافه کرد: ۶۶ تیم عملیاتی متشکل از ۲۳۵ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از هموطنان عزیز خواست از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز