خبرگزاری کار ایران

ارتکاب به قتل در خانه مجردی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۲۶۳

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت مرد جنایتکار پس از ارتکاب به قتل در خانه مجردی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش کردند. 

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد یک مرد جوان مقتول را با خودروی کوییک خود به مرکز درمانی رسانده، اما پس از متوجه شدن مرگ وی سریعا پا به فرار گذاشته است. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه مشخص شد مرد جوان هنگام فرار با خودروی کوییک در خیابان تصادف کرده و همین حادثه باعث شده است که خود را به کلانتری محل معرفی کند که خیلی زود وی هدف تحقیق قرار گرفت. 

این مقام ارشد پلیسی گفت: این مرد به ماموران گفت، مقتول برادر همسرم بود و در خانه مجردی با پسر جوانی به‌نام حامد زندگی می‌کرد که آن‌ها با یکدیگر اختلاف شدید مالی داشتند؛ روز حادثه حامد و برادرزنم با یکدیگر درگیر شدند که این نزاع منجر به جنایت شد. خیلی زود مقتول را سوار خودروی کوییک خود کردم و به بیمارستان رساندم اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و وی فوت کرد که همین موضوع باعث شد ترس وجودم را فرا بگیرد و پا به فرار بگذارم اما بر اثر استرس در مسیر با خودروی دیگری تصادف کردم و به فرار خود ادامه دادم ولی ناگهان تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم. 

ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، اقدامات فنی و اطلاعاتی را کلید زدند و پی بردند که حامد قصد دارد به‌صورت غیرقانونی ایران را به‌مقصد کشور افغانستان برای همیشه ترک کند که همین کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام بعدی مخفیگاه دقیق متهم را در خارج از تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند و برای بازجویی‌های ابتدایی به اداره دهم منتقل کردند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز