خبرگزاری کار ایران

چمران در جمع خبرنگاران:

پیشنهادات زیادی در خصوص «خانه‌ باغ‌ ها» ارائه شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۲۷

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پیشنهادات زیادی آمده تا در مورد خانه‌باغ‌ها تصمیم جدیدی گرفته شود، گفت: تلاش شهرداری این است که باغ‌های سبز را خریداری کند و به فضای سبز تهران اضافه کند. این روند پیش از آن نیز وجود داشته و ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز اصلاحیه مصوبه‌ سال ۱۳۹۲ مبنی بر شرکت اعضای در کمیسیون‌های مختلف بررسی می شود، اظهار کرد: گرچه اعتراض کتبی صورت گرفت، تغییری انجام نشد و به همین دلیل امروز یک فوریت آن بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نرخ ورودی باغ پرندگان و همچنین نرخ ورود ماشین آلات به میادین میوه و تره‌بار تعیین خواهد شد، تصریح کرد: پرونده تعدادی از باغات نیز بررسی خواهد شد و همچنین نامگذاری تعدادی از معابر صورت خواهد گرفت.

چمران با بیان اینکه پیشنهادات زیادی آمده تا در مورد خانه‌باغ‌ها تصمیم جدیدی گرفته شود، گفت: تلاش شهرداری این است که باغ‌های سبز را خریداری کند و به فضای سبز تهران اضافه کند. این روند پیش از آن نیز وجود داشته و ادامه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در خانه باغ‌ها درختان خشک می‌شوند و به دلیل ضرر و آسیبی که مالکان می‌بینند درختان را به سمت خشکی می‌برند و به همین دلیل از داشتن فضای سبز محروم می‌شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی، خدمات شهری و عمران پیشنهاداتی آماده کردند. امیدواریم طرح بدون ایراد و یا کم ایراد ارائه شود تا باغات باقی بمانند و ساختمان‌ها نیز به طوری که به باغ و همسایگان آسیب نزند، ساخته شوند.

وی درخصوص آماده‌سازی شهر برای عید فطر، یادآور شد: اقداماتی برای عید نوروز انجام شده بود که برای عید فطر نیز هست؛ به هر شکل شهرداری خود را برای عید فطر می‌رساند و شهر را آماده خواهد کرد.

چمران با تاکید بر اینکه مایه تاسف است که ماه‌هاست از انعقاد قرارداد واگن ها گذشته اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: تا امروز تایید فنی بر عهده مترو بوده است. امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه چه کسی نفع می‌برد نمی دانم اما اینکه چه کسی ضرر می‌کند باید بگوییم همه ضرر خواهند کرد.

وی افزود: به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می‌کنند و باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز