خبرگزاری کار ایران

نادعلی:

هدف ما ایجاد فضای مناسب خانواده‌ها در بوستان‌های شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۳۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند که ما می‌خواهیم سند ۲۰۳۰ و توسعه همجنس‌گرایی را اجرا کنیم، در حالی که چنین نیست، گفت: تأکید ما این بود که باید فضایی در پارک‌های شهر ایجاد شود که خانواده‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، علیرضا نادعلی در حاشیه دویست و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بعضی موارد در مورد برخی مشکلات به دلیل مراعات حال جامعه و افکارعمومی روشن صحبت نمی کنیم و اینگونه برداشت می شود که مشکلی وجود ندارد، اظهار کرد: در کیمسیون فرهنگی و اجتماعی بر اساس دستورالعمل های ناشی از قوانین رسمی کشور در مورد همه مشکلات شهر وظیفه داریم اقدام کنیم تا مسائل حل شود.

نادعلی با بیان اینکه بحثی درخصوص ساماندهی اطراف تئاتر شهر در نشست خبری بنده مطرح شد، اظهار کرد: بنده اعلام کردم که چهارراه ولیعصر پرتردد ترین چهارراه کشور است و یک بوستان بزرگ در آن قرار دارد. در برنامه ساماندهی این محدوده قرار شد حریم تئاتر مشخص، برنامه‌های فرهنگی اجرا و دست فروشان ساماندهی شوند تا بخشی از آسیب های اجتماعی ناشی از آن برطرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث این بود که فضای بوستان دانشجو که در گذشته مورد استفاده خانواده ها بوده باید از آسیب های اجتماعی خلاص شود. وقتی وارد بوستان می شویم، معتادان متجاهر و ترنس ها را می بینیم و باید فکری به حال جمع اوردی آنها از پرترددترین چهارراه کشور انجام شود تا مردم مجدداً بتوانند از این فضا استفاده کنند. ما گفتیم باید در قرارگاه اجتماعی موضوع بررسی و از سوی وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی برای آن تصمیم گرفته شود.‌

نادعلی ادامه داد: ما نمی توانیم بگوییم ترنس وجود ندارد و صورت مسئله را پاک کنیم. برخی، ترنس‌ها را با همجنس‌گرایان اشتباه می‌گیرند در صورتی که آنها از لحاظ طبیعی دو جنسه هستند و از باب پزشکی وضعیت این افراد مشخص و کاملا متفاوت است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند که ما می‌خواهیم سند ۲۰۳۰ و توسعه همجنس گرایی را اجرا کنیم، در حالی که چنین نیست، خاطرنشان کرد: تأکید ما بر این بود که باید فضایی در پارک های شهر ایجاد شود که خانواده ها بتوانند از آن استفاده کنند. اگر قرار است فکری به حال مشکلات مختلف شود باید توسط متخصصان امر صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز