خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران خبر داد:

تعیین بودجه مستقل برای کانون‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌های اسلامی در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۰۴

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: در برنامه ریزی صورت گرفته سال جاری انشالله بودجه مستقلی برای کانون‌های فرهنگی و هنری و نیز تشکل‌های اسلامی خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا از دانشگاه تهران؛ ضیافت افطاری و نشست صمیمانه «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم تحقیقات و فناوری و «سیدمحمد مقیمی» رئیس دانشگاه تهران و «مهدی شهبازی» معاون فرهنگی و اجتماعی با تشکل‌های دانشجویی برگزار شد. 

مهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: بارها شاهد آن بودم که وزیر محترم علوم در مورد به کارگیری و استفاده از ظرفیت متراکم دانشجویان به روسای محترم دانشگاه‌ها تذکر داده‌اند. 

وی ادامه داد: اگر دانشگاه تهران توفیقی در رویدادهای ملی و بین المللی دانشجویی داشته است، نتیجه تلاش‌ها و فعالیت‌های بی‌وقفه دانشجویان بوده است. این توفیقات محصول به کارگیری دانشجویان بوده به طوری که فعالیت‌ها و برنامه‌ها به دانشجویان واگذار شد و همکاران بنده درمعاونت فرهنگی فقط به راهبری و پیشبرد فعالیت‌های دانشجویی کمک کرده‌اند. 

شهبازی با بیان اینکه سال گذشته توفیقات بسیاری برای دانشگاه تهران در حوزه فرهنگی و اجتماعی کسب شد افزود: عمده تلاش ما در تشکل‌های اسلامی این بوده است که دانشجویان در برگزاری برنامه‌ها دستشان باز باشد و بتوانند در حوزه‌های مختلف برنامه‌هایی را برگزار کنند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: دانشگاه تهران نسبت به رسالتی که دارد و شعاری که رئیس دانشگاه انتخاب کرده است، همواره در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی، برنامه‌ها و نشست‌های متعددی را برگزار کرده است و عمده این برنامه‌ها نیز پیوست فرهنگی و اجتماعی را به همراه دارند. 

وی با اشاره به اینکه در سال جاری هم انشالله، برنامه‌های اجرایی فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه، منسجم‌تر و پر توان‌تر از گذشته پیش خواهد رفت، گفت: علی رغم محدودیت‌های مالی که در حوزه فعالیت‌های دانشجویی وجود داشته از انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های اسلامی با حداکثر توان حمایت شده است. 

شهبازی با تاکید بر اینکه امیدواریم به دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی در کشور بیشتر توجه شود چرا که هر فعالیتی در دانشگاه تهران انجام می‌شود، در دانشگاه‌های دیگر تسری پیدا می‌کند، خاطر نشان کرد: در برنامه ریزی صورت گرفته سال جاری انشالله بودجه مستقلی برای کانون‌های فرهنگی و هنری و نیز تشکل‌های اسلامی خواهیم داشت و با توجه به اینکه به پیشنهاد ریاست محترم دانشگاه بحث گرنت برای انجمن‌های علمی دانشجویی مصوب شد، از رئیس محترم دانشگاه تقاضا می‌کنم برای سایر کانون‌ها و تشکل‌های اسلامی نیز چنین گرنتی مصوب شود تا فعالین این حوزه با اطمینان از پشتوانه مالی برنامه‌هایشان را اجرا کنند. 

این نشست با شرکت قریب به ۱۵۰ نفر از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی و فرهنگی روز شنبه ۱۸ فروردین ماه از ساعت ۱۶:۰۰ در باشگاه دانشجویان صورت پذیرفت و نظرات و مسائل مورد نظر خود را نیز مطرح کردند. 

گفتنی است؛ در این نشست محمود کمره‌ای معاون آموزشی دانشگاه و علیرضا وجهی معاون دانشجویی دانشگاه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز