خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران»

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۶۵۰

دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران از تمدید مهلت ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران» تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، حسین رضایی، دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: در پی صدور فراخوان ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران»، جشنواره ایده‌پردازی در سطح تمامی ذی‌نفعان دانشگاه اعم از استادان، دانشجویان، کارکنان، دانش‌پذیران، دانش‌آموختگان، بازنشستگان، خانواده‌های آن‌ها، فعالان رسانه‌ای، هنرمندان و به طور کلی عموم جامعه برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران» برگزار شد و تاکنون بیش از ۲۰۰ ایده به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارسال شده است. 

وی افزود: در پی درخواست تعداد قابل توجهی از ذی‌نفعان و شهروندان به منظور تمدید مهلت ارسال پیشنهادهای نوآورانه، طرح‌های ابتکاری و ایده‌های خلاق به دبیرخانه نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران، مهلت ارسال ایده و پیشنهاد برای «جشن ۹۰ سالگی تأسیس دانشگاه تهران» تا ۳۰ فروردین تمدید شد. 

دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مخاطبان علاقمند به شرکت در این فراخوان می‌توانند ایده‌ها و پیشنهادهای خود را تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ در سامانه نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران ثبت و ارسال کنند. 

وی با تاکید بر اینکه این زمان قابل تمدید نیست، یادآور شد: به صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برتر، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا می‌شود. 

نحوه ارسال ایده‌ها و پیشنهادها از طریق سامانه نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران به نشانی https://suggest.ut.ac.ir می‌باشد. برای مشاهده راهنمای ثبت و ارسال پیشنهاد اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز