خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا اعلام شد:

آغاز موج جدید بارش ها در کشور از هفته پیش رو

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۱۲

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از بعد از ظهر شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در نقاط مختلف بارندگی، تگرگ و وزش باد پیش بینی می شود.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: امروز در نیمه شمالی کرمان و شرق استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و ورش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود. 

 رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه برای روز جمعه ۱۶ فرودین ماه کشور جو آرامی خواهد داشت، افزود: از بعد از ظهر شنبه ۱۸ فرودین ماه در مناطق غرب و شمال غرب سواحل دریای خزر و روز یکشنبه ۱۹ فروردین در شمال غرب برخی نقاط غرب و جنوب غرب استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار و تگرگ و ورزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود. 

وی ادامه داد: در روز دوشنبه ۲۰ فروردین نیز بارش شمال غرب و جنوب غرب تشدید شده و علاوه بر مناطق یاد شده در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت. 

ضیاییان خاطرنشان کرد: تا روز جمعه نیز افزایش نسبی دما، در نیمه شمالی کشور محسوس است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا عنوان کرد: برای روز جمعه شرق خلیج فارس، دریای عمال و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز