خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه تهران؛

آغاز روند انتخابات سالانه نمایندگان مدیران مسئول نشریات در کمیته ناظر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۶۰

روند انتخابات سالانه نمایندگان مدیران مسئول نشریات در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران با صدور فراخوانی از سوی اداره کل فرهنگی دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، اداره کل فرهنگی دانشگاه تهران برای جلب همکاری فعالان نشریات دانشگاه تهران جهت عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات سالانه نمایندگان مدیران مسئول نشریات، فراخوان داد. 

در این فراخوان آمده است: با توجه به برگزاری انتخابات سالانه نمایندگان مدیران مسئول نشریات در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، از اصحاب نشریات برای عضویت در هیأت نظارت بر انتخابات دعوت به همکاری می‌شود. 

مسئولیت نظارت کامل بر روند این انتخابات از ابتدا تا انت‌ها اعم از ثبت‌نام کاندیداها، اعلام نتایج نهایی انتخابات، رسیدگی به تخلفات و شکایات و تنظیم صورتجلسه نهایی انتخابات برعهده هیأت نظارت بر انتخابات است. 

ترکیب هیأت نظارت بر انتخابات شامل مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، عضو حقوقدان کمیته ناظر و دو دانشجو از میان فعالان نشریات دانشگاهی است. 

علاقمندان می‌توانند برای عضویت در کمیته هیأت نظارت از تاریخ ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، با ارسال فرم پیوست به آدرس studentpress@ut. ac. ir اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز