خبرگزاری کار ایران

نادعلی:

در دوره های قبل هم مسجد در بوستان ها ساخته شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۷۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره‌های قبل نیز مساجد در بوستان‌ها ساخته شده اند، گفت: متاسفانه با ضریبی که دشمنان در خارج از مرزها به برخی موارد می دهند می خواهند دو قطبی ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده و آقای آقامیری در شورای ساماندهی مساجد حضور داریم، اظهار کرد: این شورا فرادستگاهی است و برخی سازمان ها در این شورا حضور دارند و معاونین شهرداری، شهرداران منطقه و رئیس سازمان املاک و رئیس مرکز حقوقی در این جلسات حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه تمام موارد در این جلسه بررسی می شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از مساجد از مواردی هستند که باید بازسازی شوند. تعداد بالایی از این مساجد توسط بانیان خیر ساخته می شود. در بوستان قیطریه نیز شهرداری تنها زمین را در اختیار قرار می دهد. بنده در محل حضور یافتم و از فضا بازدید کردم.

نادعلی با تأکید بر اینکه این مسجد در شمالی ترین نقطه پارک ساخته می شود، تصریح کرد: دو تا سه درخت کهنسال خشک، چهار درخت کهنسال سبز و چند نهال و چند چشمه سرویس بهداشتی در این محل وجود داشته است. شهردار تهران دستور داد که درختان سبز از طرح خارج شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

وی افزود: در دوره های قبل نیز مساجد در بوستان ها ساخته شدند. با ضریبی که دشمنان در خارج از مرزها به برخی موارد می دهند می خواهند دو قطبی ایجاد کنند. این دشمنان می خواهند با استفاده از عده ای قشر خاکستری که مخالف مسجد هستند و عده ای تحت عنوان دوستداران محیط زیست دو قطبی ایجاد کنند و سیاه و سفید را برعکس نشان می دهند.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید اموری که در دوره ششم مدیریت شهری به درستی انجام می شود به چالش کشیده شود، اظهار کرد: ساخت یک مسجد کوچک در بوستانی بزرگ چرا باید به این موضوع تبدیل شود که می خواهند کل بوستان ها را به مسجد تبدیل کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز