خبرگزاری کار ایران

آماده شدن ۳۶۸ مدرسه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۴۱

با پایان طرح شهید عجمیان در مناطق سیل‌زده ۳۶۸ آموزشگاه در ۷ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان که در سیل اسفند ماه دچار خسارت شده بودند با مشارکت گروه‌های جهادی بازسازی و آماده پذیرایی از دانش آموزان شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، ضرغام پرنیان مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور گفت: با پایان طرح شهید عجمیان در مناطق سیل‌زده ۳۶۸ آموزشگاه در ۷ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان که در سیل اسفند ماه دچار خسارت شده بودند با مشارکت گروه‌های جهادی بازسازی و پس از پایان تعطیلات نوروزی، همزمان با بازگشایی مدارش، آماده پذیرایی از دانش آموزان شدند. 

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور افزود: با دستور و حمایت وزیر آموزش و پرورش، از ابتدای تعطیلات نوروزی کار بازسازی، مرمت، رنگ آمیزی، شاداب‌سازی مدارس در هفت شهرستان جنوبی استان با بیش از شش هزار نفر جهادگر در ماه مبارک رمضان آغاز و پس از گذشت ده روز تلاش شبانه روزی جهادگران، کار آماده‌سازی مدارس به اتمام رسیده است. 

مشاور و نماینده ویژه وزیر اظهار کرد: طرح شهید عجمیان یک حرکت بسیار بزرگ برای جبران خسارت‌های سیل در حوزه آموزش و پروش بود که این حرکت ارزشمند با همراهی و هم‌گامی گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و اداره کل نوسازی مدارس استان، به سرانجام رسید تا در بازگشایی مدارس در ۱۴ فروردین، هیچ دانش آموزی در این مناطق از نعمت داشتن کلاس درس شاداب و استاندارد محروم نماند. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهید عجمیان متشکل از گروه جهادی معلمین، دانش آموزان و مردم محلی هستند که در این امر نیک سهیم بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز