خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

توانمندسازی مددجویان مهمترین اولویت کمیته امداد استان تهران در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۳۲

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اولویت‌های کمیته امداد در سال ۱۴۰۳ گفت: توانمندسازی مددجویان از مهمترین اولویت‌های ما در سال جدید است.

«ابوالفضل پرپنچی» مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره معاضدت‌های حقوقی به مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته بیش از ۴۵۰ مورد خدمات حقوقی و معاضدت حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است. 

وی ادامه داد: در خصوص زنان سرپرست خانوار که مطلقه هستند بعضا اگر در احقاق حق‌شان مشکلاتی دارند کمک‌های حقوقی دریافت می‌کنند. همچنین مددجویانی که در تعیین سهم الارث با مشکلاتی مواجه هستند از این معاضدت‌های حقوقی استفاده می‌کنند. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین اگر حقی از خانواده‌های مددجویان در مواردی ضایع شده باشد از طریق این معاضدت‌های حقوقی پیگیری می‌شود. 

پرپنچی با اشاره به آمار مددجویانی که در سال گذشته تحت پوشش کمیته امداد استان تهران قرار گرفته اند، گفت: ما در پایان سال ۱۴۰۲ هیچ پشت نوبتی نداشته ایم. 

وی همچنین درخصوص نظارت بر مراکز نیکوکاری گفت: ما براساس وظیفه‌مان هم از طریق حسابرس‌هایمان و هم از طریق بازرسان و ادارات کمیته امداد بر عملکرد ۹۵۰ مرکز نیکوکاری فعال نظارت داریم. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران درباره فعالیت خانه‌های امداد گفت: در سال گذشته ۷۲ خانه امداد راه اندازی شده است. این خانه‌های امداد در راستای هم افزایی سازمان‌ها و نهادهای مختلف است. 

پرپنچی درباره اولویت‌های اداره کل کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۳ گفت: توانمندسازی مددجویان از مهمترین اولویت‌های ما در سال ۱۴۰۳ است. در همین راستا برنامه ریزی کرده‌ایم تا بتوانیم خانواده‌ها را استعدادسنجی کرده و در راستای توانمندسازی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم، تا آن‌ها بتوانند روی پای خود بایستند. این برنامه در واقع مهمترین و اولین هدف ما در سال جدید خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز