خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۶۱

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به هوشیاری پلیس در ماموریت‌ها، بر ارتقای معنوی، روح قرآنی و معیشت و حضور توأم با بینش اطلاعاتی و آمادگی در سال جدید تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا با حضور در قرارگاه تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی در مشهد مقدس و در جمع فرماندهان انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ان‌شاء‌الله در ماه مبارک رمضان درک خوبی برای کسب فیض دنیا و آخرت داشته باشیم. 

وی افزود: خدمت پلیس در شب‌های قدر و تامین نظم و امنیت آن اندازه والایی دارد و چه شأنی بالاتر از این که پلیس در خدمت زائران و مجاوران حضرت در شب‌های قدر باشد. 

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به موفقیت‌ها و فراز و نشیب‌های سال ۱۴۰۲ که همراه با تلخی و شیرینی‌هایی بود، اظهار داشت: واکاوی وضعیت‌ها و هماهنگی درلایه‌های مختلف با تبیین راهبردهای اثر بخش یک ضرورت است تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برای ارتقای حرکت خود دست یابیم. 

رادان با اشاره به این مطلب که یکی از اولویت‌های اساسی امسال ما بحث معنویت و روح قرآنی است، گفت: حرکت سازنده‌ای سال گذشته در این زمینه داشته‌ایم و در سال جدید نیز برنامه ریزی‌های خوبی انجام شده است و در این مسیر امتیازاتی هم در نظر گرفته‌ایم. 

ارشدترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: موضوع مسکن و معیشت کارکنان نیز اولویت بعدی سازمان انتظامی است که در سال جدید با جدیت دنبال خواهد شد. 

وی همچنین حضور توام با بینش اطلاعاتی، آمادگی و هوشیاری را ضرورت کار پلیس در سال جدید برشمرد و گفت: با نگاه و بینش اطلاعاتی و آموزش و کار میدانی می‌توانیم موثر و مقتدر پیش برویم. 

رادان در پایان از تلاش پلیس خراسان رضوی برای تمهیدات ویژه نوروزی و تامین نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) تشکر کرد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، در ابتدای این جلسه سردار ساجدی‌نیا، معاون عملیات فراجا، سردار معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا و سردار تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی نیز گزارشی از وضعیت، اقدامات و برنامه‌های پیش رو ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز