خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه به ایلنا خبر داد:

تداوم بار ترافیکی سنگین جاده‌های چالوس و هراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۶۸

جانشین رئیس پلیس راه کشور از تداوم بار ترافیکی سنگین جاده‌های هراز و چالوس خبر داد و گفت: امروز هم مانند دیروز احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این دو محور در ساعات آینده وجود دارد.

«سرهنگ سیاوش محبی»، جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در تشریح آخرین وضعیت جاده‌های کشور طی امروز (پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳) توضیح داد: در حال حاضر وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی تمام استان‌ها پرحجم و روان است که البته در جاده‌های هراز و چالوس شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم و این دو محور همچنان پرترددترین مسیرهای برون‌شهری کشور محسوب می‌شوند. 

وی افزود: در محور چالوس در محدوده‌های پل زنگوله و سیاه‌بیشه ترافیک به صورت مقطعی سنگین است که این مساله ناشی از پس‌زدگی ترافیک از خروجی آزادراه تهران - شمال به جاده چالوس و باریک شدن مسیر در این خطوط هستیم. البته با حضور عوامل پلیس، در حال حاضر گره ترافیکی شدیدی در این دو محور مشاهده نمی‌شود، اما امروز هم مانند دیروز احتمال اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این دو محور در ساعات آینده وجود دارد. 

جانشین رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در حال حاضر در سایر محورهای مواصلاتی استان‌های کشور مخصوصا مسیرهای منتهی به استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، اصفهان، فارس و کرمان ترافیک پرحجم مشاهده می‌شود، اما گره ترافیکی خاصی در این مسیرها وجود ندارد. 

وی در پایان تاکید کرد: توصیه همیشگی پلیس رعایت دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و انجام استراحت به‌موقع در طول سفر بخصوص برای رانندگان است. همچنین از عموم هموطنان عزیز می‌خواهیم از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سرقت غیرمجاز و رانندگی در حین خواب‌آلودگی اکیدا پرهیز کنند تا با صحت کامل به مقصد خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز