خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد​:

ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۱۰

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ایجاد و اجرای طرح شاتل سرویس در نقاط پر تردد گردشگری ویژه مهمانان نوروزی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، شادی مالکی طی بازدید از محل فعالیت گردشگری شهرداری تهران بیان کرد: ۱۸ درصد از حمل و نقل عمومی شهر تهران به عهده تاکسیرانان است و ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران مشغول فعالیت هستند.

مالکی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل است، گفت: با توجه به تدابیر شهردار تهران حمل و نقل عمومی تهران باید به سمت هوشمندسازی برود و عملکرد تاکسی‌ها باید به طور مستقیم رصد شود و در همین راستا مهم‌ترین اقدام سازمان تاکسیرانی در سال ۱۴۰۳ ایجاد سیستم‌های تاکسی‌های برخط و ایجاد سرویس‌های شاتل اختصاص یافته است.

وی گفت: سازمان تاکسیرانی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان نوروزی در سال ۱۴۰۳ با ایجاد هماهنگی‌های لازم با ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیریت اراضی عباس‌آباد نقاط گردشگری پر تردد را در سیستم شاتل راه‌اندازی کرده و شهروندان و مسافران نوروزی با نصب اپلیکیشن «شهرزاد» می‌توانند از سرویس‌های اشتراکی آنلاین، صندلی خود را رزرو و با هزینه کمتر و مناسب‌تر برای دیدن و عزیمت به نقاط گردشگری ترددی آسان را داشته باشند.

سرپرست سازمان تاکسیرانی مژده بهاری خود را با بیان نوسازی و تحول در سیستم حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: با ورود و تولید هزاران تاکسی برقی، ون تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به سیستم حمل و نقل شهر تهران در سال ۱۴۰۳ شهروندان تهرانی شاهد تحولی بی‌نظیر درعرصه حمل و نقل خواهند بود و با این اقدام امیدوار هستیم سال پیشرو مردم عزیز ما در پایتخت ضمن ترددهای روان و با کیفیت با حمل و نقل عمومی هوایی پاک و به دور از آلودگی را تجربه کنند.

بر اساس گزارش سایت شهر، مالکی در پایان اختصاص خودروهای برقی به سرویس‌های اشتراکی در تمام طول سال ۱۴۰۳، ویژه گردشگران و نقاط پرتردد گردشگری را از مهم‌ترین اقدام این سازمان برای تسهیل در امور تردد و حضور گردشگران شهر تهران دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز